Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2012 12:59 - Пиарките на Найденов прибрали 50 000лв.
Автор: alumen67 Категория: Бизнес   
Прочетен: 1851 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 22.09.2012 13:01


 Развитието на техниката и технологиите от последните няколко години доведе до създаването на едно интегрирано информационно общество. Ежедневието започва да се случва във виртуалната среда. Ето защо репрезентацията там е от изключително голямо значение.

                  image

Програмата за развитие на селските райони е част от Европейската програма Сапард, а разпределител е Министерството на земеделието. Как решава Министерството да разпространи информацията за Програмата и възможностите за кандидатстване по нея? Министерството на земеделието решава да се модернизира и да използва социалните мрежи.

                        image
Обществената поръчка за изпълнение на задачата бива спечелена от непохватно поставено лице - бивш служител на Министерството на земеделието с явни връзки в управата и едва регистрирана фирма. Поръчката е спечелена с „най-ниската офертирана цена” от  53 000 лв за изготвяне на иначе безплатна Фейсбук страница и Туитър профил.
                imageimage

Ясно става веднага на всеки, че въпросът е за усвояване на пари под предлог популяризация на програмата. 
Когато обаче парите потъват в джобовете на предвидените за това хора, а фейсбук страницата не вижда бял свят, няма начин как да не реагира обществеността. След щателно журналистическо проучване веднага стават ясни основните играчи и схемата за усвояване на средствата. Земеделските фондове се превръщат в 2 апартамента в кв. Манастирски ливади (София), а безумно скъпата инициатива в социалните мрежи - в офис и какво ли още не.
След поредица оправдания излиза, че Фейсбук страницата ще бъде иновативно чудо. С тъкмо липсата на оригиналност в дизайна,  липса на фейсбук приложения и не на последно място с липсата на информационна обезпеченост и фенове, страницата определено се превръща в маркетингово чудо.


           image

Министър Найденов разказва как държавата ще изгуби много пари по Програмата, защото няма как да се усвоят парите, предвидени за чистене на поляни и ливади. С рекламна политика и осведоменост като провежданите от фирмата на Кристина Спасова подобно нещо няма как да не се случи. Страницата е създадена така, че да я има в случай, че някой провери, но всъщност да я няма. Ето това е фирмената политика на едва прохождащата ПиАр агенция на госпожиците Спасова и Димитрова, която се дава за пример като инициатива за стимулиране на заетостта и намаляване на безработицата при младите хора.

image

ОТГОВОРЪТ НА Мирослав Найденов:

Найденов за пореден път защити Facebook и Twitter-страниците, които струват на ведомството му 100 хил. лв. Той отново изтъкна, че процедурата е била съгласувана с Европейската комисия и дори следва препоръките за баланс на информационните кампании в различните медии.

Той отрече изпълнителят на поръчката да е облагодетелствано лице.

„Изпълнителят по договора е избран след тръжна процедура. Освен изработване на информация и попълване на архивна и актуална информация, изпълнителят се ангажира и с поддръжката на страниците. Фирмата се задължава да подготви и отговори на различни въпроси по програмата, които могат да възникнат“, обясни Найденов.

imageimageimage

Източници:

http://offnews.bg/index.php/101604/najdenov-pak-uvarta-za-tuitar-i-piarkite
priarki-naidenov-pari.blogspot.sk/2012/09/blog-post_21.html









Гласувай:
1


Вълнообразно


1. idealist - Всичките тези пари
22.09.2012 13:08
са дадени, за да ни облъчват платени писачи по форумите и в социалните мрежи. Нали идват избори. А от ГЕРБ знаят, че загубят ли ги ги чакат тежки дни и разпити...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alumen67
Категория: Новини
Прочетен: 952830
Постинги: 121
Коментари: 386
Гласове: 228
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930