Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. samvoin
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. samvoin
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. mimogarcia
9. bateico
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. mimogarcia
9. bateico
10. sekirata
Постинг
22.09.2012 12:59 -
Пиарките на Найденов прибрали 50 000лв.
Автор: alumen67
Категория: Бизнес
Прочетен: 1851 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 22.09.2012 13:01
Прочетен: 1851 Коментари: 1 Гласове:
1
Последна промяна: 22.09.2012 13:01
Развитието на техниката и технологиите от последните няколко години доведе до създаването на едно интегрирано информационно общество. Ежедневието започва да се случва във виртуалната среда. Ето защо репрезентацията там е от изключително голямо значение.
Програмата за развитие на селските райони е част от Европейската програма Сапард, а разпределител е Министерството на земеделието. Как решава Министерството да разпространи информацията за Програмата и възможностите за кандидатстване по нея? Министерството на земеделието решава да се модернизира и да използва социалните мрежи.
Обществената поръчка за изпълнение на задачата бива спечелена от непохватно поставено лице - бивш служител на Министерството на земеделието с явни връзки в управата и едва регистрирана фирма. Поръчката е спечелена с „най-ниската офертирана цена” от 53 000 лв за изготвяне на иначе безплатна Фейсбук страница и Туитър профил.
Ясно става веднага на всеки, че въпросът е за усвояване на пари под предлог популяризация на програмата.
Когато обаче парите потъват в джобовете на предвидените за това хора, а фейсбук страницата не вижда бял свят, няма начин как да не реагира обществеността. След щателно журналистическо проучване веднага стават ясни основните играчи и схемата за усвояване на средствата. Земеделските фондове се превръщат в 2 апартамента в кв. Манастирски ливади (София), а безумно скъпата инициатива в социалните мрежи - в офис и какво ли още не.
След поредица оправдания излиза, че Фейсбук страницата ще бъде иновативно чудо. С тъкмо липсата на оригиналност в дизайна, липса на фейсбук приложения и не на последно място с липсата на информационна обезпеченост и фенове, страницата определено се превръща в маркетингово чудо.
Министър Найденов разказва как държавата ще изгуби много пари по Програмата, защото няма как да се усвоят парите, предвидени за чистене на поляни и ливади. С рекламна политика и осведоменост като провежданите от фирмата на Кристина Спасова подобно нещо няма как да не се случи. Страницата е създадена така, че да я има в случай, че някой провери, но всъщност да я няма. Ето това е фирмената политика на едва прохождащата ПиАр агенция на госпожиците Спасова и Димитрова, която се дава за пример като инициатива за стимулиране на заетостта и намаляване на безработицата при младите хора.
ОТГОВОРЪТ НА Мирослав Найденов:
priarki-naidenov-pari.blogspot.sk/2012/09/blog-post_21.html
Програмата за развитие на селските райони е част от Европейската програма Сапард, а разпределител е Министерството на земеделието. Как решава Министерството да разпространи информацията за Програмата и възможностите за кандидатстване по нея? Министерството на земеделието решава да се модернизира и да използва социалните мрежи.
Обществената поръчка за изпълнение на задачата бива спечелена от непохватно поставено лице - бивш служител на Министерството на земеделието с явни връзки в управата и едва регистрирана фирма. Поръчката е спечелена с „най-ниската офертирана цена” от 53 000 лв за изготвяне на иначе безплатна Фейсбук страница и Туитър профил.
Ясно става веднага на всеки, че въпросът е за усвояване на пари под предлог популяризация на програмата.
Когато обаче парите потъват в джобовете на предвидените за това хора, а фейсбук страницата не вижда бял свят, няма начин как да не реагира обществеността. След щателно журналистическо проучване веднага стават ясни основните играчи и схемата за усвояване на средствата. Земеделските фондове се превръщат в 2 апартамента в кв. Манастирски ливади (София), а безумно скъпата инициатива в социалните мрежи - в офис и какво ли още не.
След поредица оправдания излиза, че Фейсбук страницата ще бъде иновативно чудо. С тъкмо липсата на оригиналност в дизайна, липса на фейсбук приложения и не на последно място с липсата на информационна обезпеченост и фенове, страницата определено се превръща в маркетингово чудо.
Министър Найденов разказва как държавата ще изгуби много пари по Програмата, защото няма как да се усвоят парите, предвидени за чистене на поляни и ливади. С рекламна политика и осведоменост като провежданите от фирмата на Кристина Спасова подобно нещо няма как да не се случи. Страницата е създадена така, че да я има в случай, че някой провери, но всъщност да я няма. Ето това е фирмената политика на едва прохождащата ПиАр агенция на госпожиците Спасова и Димитрова, която се дава за пример като инициатива за стимулиране на заетостта и намаляване на безработицата при младите хора.
ОТГОВОРЪТ НА Мирослав Найденов:
Найденов за пореден път защити Facebook и Twitter-страниците, които струват на ведомството му 100 хил. лв. Той отново изтъкна, че процедурата е била съгласувана с Европейската комисия и дори следва препоръките за баланс на информационните кампании в различните медии.
Той отрече изпълнителят на поръчката да е облагодетелствано лице.
„Изпълнителят по договора е избран след тръжна процедура. Освен изработване на информация и попълване на архивна и актуална информация, изпълнителят се ангажира и с поддръжката на страниците. Фирмата се задължава да подготви и отговори на различни въпроси по програмата, които могат да възникнат“, обясни Найденов.
Източници:
priarki-naidenov-pari.blogspot.sk/2012/09/blog-post_21.html
Тагове:
Вълнообразно
Следващ постинг
Предишен постинг
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. Imperia Online
2. Кристален блясък от термокристали
3. Истината за фирмата на pvc- профили
4. Money Online
5. По нещо полезно за вашия успешен бизнес- онлайн
6. Истината за Алупласт
7. Уеб- Магазин
8. ФОРУМ
9. Най-голямата Международна /Портфолио/ регистрация на домейн
10. Филми, игри и музика - онлайн!
11. Wolf Traffic
12. EasyHits4U.com
2. Кристален блясък от термокристали
3. Истината за фирмата на pvc- профили
4. Money Online
5. По нещо полезно за вашия успешен бизнес- онлайн
6. Истината за Алупласт
7. Уеб- Магазин
8. ФОРУМ
9. Най-голямата Международна /Портфолио/ регистрация на домейн
10. Филми, игри и музика - онлайн!
11. Wolf Traffic
12. EasyHits4U.com