Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. tili
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. tili
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
30.03.2016 11:05 -
Коректна фирма - за измисления "сертификат"
Автор: alumen67
Категория: Бизнес
Прочетен: 3858 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 04.04.2016 13:44
Прочетен: 3858 Коментари: 5 Гласове:
1
Последна промяна: 04.04.2016 13:44
... Миналото на рекламата е някъде в мрака на дълбоката древност. Още строителите на пирамидите, жителите на гръцките полиси и гордите римски граждани търсели начин да се осведомят за игри, състезания, жертвоприношения, както и за разни стоки и услуги.
Археолозите са намерили хиляди примитивни, груби, наивни образци от рекламни форми и средства, предтечи на немалко от съвременните реклами.
В забързаното ни ежедневие рекламата ни е спътник, тя е навсякъде...
В последно време в Инернет пространството, а и по някои медии ни втълпяват реклама за "сертификат" на коректна фирма.
На българският пазар компания на име "Изследователски център на клиентските мнения" ЕООД, агресивно предлага "сертификати" под названието "Коректна Фирма".
Принципът на работа е елементарен и ясен на всички:
Служителите на "центъра" звънят масово по телефоните на много компании в България и ги убеждават да си закупят този "сертификат" (по принцип този тип дейност е много добре развит на Запад - т.нар. "Знаци на доверие").
Какво точно гарантира знака "Коректна Фирма"?
- Единствено гарантира, че изследваната фирма е преодоляла един експериментален тест, който никой обаче не знае и не може да го повтори. Единствено се дава информация, че срещу изследваната фирма няма отрицателни публикации и негативни мнения в мрежата.
Изследванията чрез таен алгоритъм, обаче нещо намирисват, защото не е точно и ясно указано- как е направено, какво е съдържанието на този алгоритъм, какви критерии за качество са залегнати в него и т.н., при тези обстоятелства, как потребителите
/ клиентите/ да имат доверие в знак "Коректна Фирма", когато не е прозрачен.
"Изследователски център на клиентските мнения" ЕООД наскоро излъчи и рекламни клипове по бТВ и НоваТВ, като основното послание беше, че само фирмите, имащи този "сертификат" са коректни.
Това е един вид измама, която подвежда компаниите да си плащат за несъществуваща услуга. Подобна реклама по медиите е НЕДОПУСТИМА!
Използването на термина "СЕРТИФИКАТ" също е заблуждаващо. Сертифицирането по различни стандарти може да бъде извършвано само след утвърждаване на регламентиращи методики, които включват норми, изисквания, правила и т.н., а не по този виртуален начин.
Рекламните клипове по темата може да излъжат много компании и да нанесат непоправими щети на имиджа на бизнеса и на бизнес етиката у нас.
ГОРЕ СПОМЕНАТИТЕ ФАКТИ СОЧАТ, ЧЕ ГРУБО СА НАРУШЕНИ ЧЛЕНОВЕ НА ЕТИЧНИЯ КОДЕКС НА НАЦИОНАЛНИЯ СЪВЕТ ЗА САМОРЕГУЛАЦИЯ!
(Чл. 3.1. ; Чл. 5.1. ; Чл. 5.5./е;ж/)
Археолозите са намерили хиляди примитивни, груби, наивни образци от рекламни форми и средства, предтечи на немалко от съвременните реклами.
В забързаното ни ежедневие рекламата ни е спътник, тя е навсякъде...
В последно време в Инернет пространството, а и по някои медии ни втълпяват реклама за "сертификат" на коректна фирма.
На българският пазар компания на име "Изследователски център на клиентските мнения" ЕООД, агресивно предлага "сертификати" под названието "Коректна Фирма".
Принципът на работа е елементарен и ясен на всички:
Служителите на "центъра" звънят масово по телефоните на много компании в България и ги убеждават да си закупят този "сертификат" (по принцип този тип дейност е много добре развит на Запад - т.нар. "Знаци на доверие").
Какво точно гарантира знака "Коректна Фирма"?
- Единствено гарантира, че изследваната фирма е преодоляла един експериментален тест, който никой обаче не знае и не може да го повтори. Единствено се дава информация, че срещу изследваната фирма няма отрицателни публикации и негативни мнения в мрежата.
Изследванията чрез таен алгоритъм, обаче нещо намирисват, защото не е точно и ясно указано- как е направено, какво е съдържанието на този алгоритъм, какви критерии за качество са залегнати в него и т.н., при тези обстоятелства, как потребителите
/ клиентите/ да имат доверие в знак "Коректна Фирма", когато не е прозрачен.
"Изследователски център на клиентските мнения" ЕООД наскоро излъчи и рекламни клипове по бТВ и НоваТВ, като основното послание беше, че само фирмите, имащи този "сертификат" са коректни.
Това е един вид измама, която подвежда компаниите да си плащат за несъществуваща услуга. Подобна реклама по медиите е НЕДОПУСТИМА!
Използването на термина "СЕРТИФИКАТ" също е заблуждаващо. Сертифицирането по различни стандарти може да бъде извършвано само след утвърждаване на регламентиращи методики, които включват норми, изисквания, правила и т.н., а не по този виртуален начин.
Рекламните клипове по темата може да излъжат много компании и да нанесат непоправими щети на имиджа на бизнеса и на бизнес етиката у нас.
ГОРЕ СПОМЕНАТИТЕ ФАКТИ СОЧАТ, ЧЕ ГРУБО СА НАРУШЕНИ ЧЛЕНОВЕ НА ЕТИЧНИЯ КОДЕКС НА НАЦИОНАЛНИЯ СЪВЕТ ЗА САМОРЕГУЛАЦИЯ!
(Чл. 3.1. ; Чл. 5.1. ; Чл. 5.5./е;ж/)
Тагове:
Вълнообразно
Здравейте,
Може би знаете, че Сертификат „Коректна фирма” се връчва от голямата международна компания ИЦНКМ. Трябва да заявим, че са доста неприемливи обвиненията, които се отправят към проекта. Когато хората се запознаят с Интернет страницата на проекта, тогава може да се разбере успехът на „Коректна фирма” в цяла Европа.
Нашите клиенти могат да бъдат сигурни, че ние нищо не крием. За да се разберат идеите на проекта, желателно да се посети уеб страницата ни. Инициативата „Коректна фирма” се ползва с голяма популярност в България. За информация на всички потребителите проектът е подкрепен от над 16 000 родни компании. Тази цифра бе премината през февруари 2016 г. Информация за този успех може да се намери в сайта на списанието „24 часа”, намираща се на адрес
https://www.24chasa/Article/5317233
Проектът е изключително популярен и в голям брой държави на Стария континент, като компаниите доверили се на проекта, надхвърлят 180 000.
Инициативата полага изключителни усилия, за да затвърди доброто впечатление. Но, някои физически и юридически лица оспорват мястото на проекта, като са изпратили сигнали до Комисия за защита на потребителите и Национални счетоводни стандарти.
В своите жалби тези лица изтъкват, че за получаването на съответния сертификат фирмите трябва да платят определена сума.
Нашият проект предостави на националните агенции списък на фирми и техните координати. Този списък представлява група от компании, на които им е отказан сертификат.
За сведение на всички потребители – тази година на близо 200 фирми им е било отказано участие в инициативата, поради наличието на отрицателни мнения и коментари за тях.
Пълният списък на компаниите е изпратен на държавните комисии. Още от самото начало на проекта бяха публикувани няколко статии за дейността на фирмата, сред тях са материалите в сайтовете:
http://pravda/176494-korektna-firma/
http://pravo-bg/bg/2013-02-19-22-17-19/75-sertifikati-korektni-firmi
цитирайМоже би знаете, че Сертификат „Коректна фирма” се връчва от голямата международна компания ИЦНКМ. Трябва да заявим, че са доста неприемливи обвиненията, които се отправят към проекта. Когато хората се запознаят с Интернет страницата на проекта, тогава може да се разбере успехът на „Коректна фирма” в цяла Европа.
Нашите клиенти могат да бъдат сигурни, че ние нищо не крием. За да се разберат идеите на проекта, желателно да се посети уеб страницата ни. Инициативата „Коректна фирма” се ползва с голяма популярност в България. За информация на всички потребителите проектът е подкрепен от над 16 000 родни компании. Тази цифра бе премината през февруари 2016 г. Информация за този успех може да се намери в сайта на списанието „24 часа”, намираща се на адрес
https://www.24chasa/Article/5317233
Проектът е изключително популярен и в голям брой държави на Стария континент, като компаниите доверили се на проекта, надхвърлят 180 000.
Инициативата полага изключителни усилия, за да затвърди доброто впечатление. Но, някои физически и юридически лица оспорват мястото на проекта, като са изпратили сигнали до Комисия за защита на потребителите и Национални счетоводни стандарти.
В своите жалби тези лица изтъкват, че за получаването на съответния сертификат фирмите трябва да платят определена сума.
Нашият проект предостави на националните агенции списък на фирми и техните координати. Този списък представлява група от компании, на които им е отказан сертификат.
За сведение на всички потребители – тази година на близо 200 фирми им е било отказано участие в инициативата, поради наличието на отрицателни мнения и коментари за тях.
Пълният списък на компаниите е изпратен на държавните комисии. Още от самото начало на проекта бяха публикувани няколко статии за дейността на фирмата, сред тях са материалите в сайтовете:
http://pravda/176494-korektna-firma/
http://pravo-bg/bg/2013-02-19-22-17-19/75-sertifikati-korektni-firmi
Нашата цел е да предоставим по-добра и ефективна реклама на участниците в проекта. Жалко е, че сред хората, които са оставили негативни мнения, няма наши клиенти. Така те не могат да разберат напълно дейността ни. Ние установихме, че всички негативни мнения са направени от юридически или физически лица, които никога не са били наши потребители.
Това, което ни вдъхва оптимизъм е доверието, оказвано ни от участниците в проекта. Те са удовлетворени, че са получили Сертификат „Коректна фирма”, като го споделят на своите Интернет страници.
Проектът стартира програма, която награждава потребители, които открият негативни коментари за фирми - участници в инициативата. Ако се открие подобен негативен коментар, тогава компанията бива отстранявана от проекта. Отстранената фирма получава заплатените средства, които са били инвестирани в „Коректна фирма”, а потребителите получават по пощата малък подарък.
Проектът полага извънредни усилия, за да утвърди своето добро име сред клиентите.
Поздрави
Изследователски център на клиентските мнения.
цитирайТова, което ни вдъхва оптимизъм е доверието, оказвано ни от участниците в проекта. Те са удовлетворени, че са получили Сертификат „Коректна фирма”, като го споделят на своите Интернет страници.
Проектът стартира програма, която награждава потребители, които открият негативни коментари за фирми - участници в инициативата. Ако се открие подобен негативен коментар, тогава компанията бива отстранявана от проекта. Отстранената фирма получава заплатените средства, които са били инвестирани в „Коректна фирма”, а потребителите получават по пощата малък подарък.
Проектът полага извънредни усилия, за да утвърди своето добро име сред клиентите.
Поздрави
Изследователски център на клиентските мнения.
Сертификацията е действие, удостоверяващо чрез сертификат и / или сертификационен знак за съответствие, че едно изделие или услуга съответстват на изискванията на определени стандарти. Самият документ /сертификат/ се издава от упълномощен компетентен орган. Интересно как успяхте да издадете над 16 000 сертификата на фирми, които дори не сте посетили, не сте наясно с тяхната дейност, каква продукция произвеждат, или каква услуга предлагат...
Как се получава сертификат за качество!?
Първата крачка към внедряването на система по качество е да се избере моделът на системата (стандартът).
Втората крачка - трябва да се избере представител от ръководството на фирмата, ангажиран с координирането, внедряването и функционирането на системата. Той е своеобразен чадър върху системата по качеството, защото осъществява връзката между всички участници в процеса. Създава се специална група, която трябва да разработи и документира елементите на системата. Добре е това да бъдат специалисти от различни отдели и с различно образование (технолози, инженери, икономисти, работници), които познават производствените процеси, препоръчват експерти. Задължително се прави въвеждащо обучение, при което се разясняват детайлно елементите и изискванията на стандарта.
Третата крачка - въвеждането на системата. Започва нейното документиране. Най-напред се изготвя наръчник по качеството, в който се описват отделните дейности на предприятието, отнесени към съответния елемент на системата - например как се прави договор, как се приемат поръчки, кой е отговорен, как се правят оферти, какви са взаимовръзките между отделните звена и т.н. Документират се и процедурите към съответния елемент на системата - например преглед на документите, вътрешен одит на качеството, обучение и
т. н. Описват се и всички останали документи, които са в обръщение - стандарти, правилници, наредби, контролни карти, маршрутни карти и т. н.
цитирайКак се получава сертификат за качество!?
Първата крачка към внедряването на система по качество е да се избере моделът на системата (стандартът).
Втората крачка - трябва да се избере представител от ръководството на фирмата, ангажиран с координирането, внедряването и функционирането на системата. Той е своеобразен чадър върху системата по качеството, защото осъществява връзката между всички участници в процеса. Създава се специална група, която трябва да разработи и документира елементите на системата. Добре е това да бъдат специалисти от различни отдели и с различно образование (технолози, инженери, икономисти, работници), които познават производствените процеси, препоръчват експерти. Задължително се прави въвеждащо обучение, при което се разясняват детайлно елементите и изискванията на стандарта.
Третата крачка - въвеждането на системата. Започва нейното документиране. Най-напред се изготвя наръчник по качеството, в който се описват отделните дейности на предприятието, отнесени към съответния елемент на системата - например как се прави договор, как се приемат поръчки, кой е отговорен, как се правят оферти, какви са взаимовръзките между отделните звена и т.н. Документират се и процедурите към съответния елемент на системата - например преглед на документите, вътрешен одит на качеството, обучение и
т. н. Описват се и всички останали документи, които са в обръщение - стандарти, правилници, наредби, контролни карти, маршрутни карти и т. н.
Следваща крачка е практическото внедряване на елементите.
Трябва да се види как функционират те.
Вътрешният одит е поредната задължителна стъпка. Неговата цел е да се види как функционира системата и дали отговаря на изискванията на стандарта, приет за модел. Лицата, които ще извършват вътрешния одит, не са случайни. Специален международен стандарт поставя изисквания към тях. Те трябва да са обучени от специализирани организации и да бъдат независими от този, който има пряка отговорност за одитираната дейност. Например, ако вътрешният одитор работи в отдел за контрол на качеството на продукта, той трябва да одитира не продукта, а ръководството например или обучението, или закупуването и т.н. Вътрешните одитори може да бъдат хора от самото предприятие, но може да бъдат наети и от външни организации. Външните специалисти обаче извършват одит от името на фирмата, която ги е наела.
Подвеждате всички клиенти и потребители, като използвате значението на думата "СЕРТИФИКАТ" не по предназначение, защото вашата дейност е проучване в мрежата по ключови думи / мета-тагове/, ако това според вас е стандарт, то аз съм марсианец.
Защо не направихте списък /каталог/ на фирмите с негативни мнения, отзиви и коментари в Интернет, така щяхте да сте по-полезни, да ама няма да имате приходи от това!?
цитирайТрябва да се види как функционират те.
Вътрешният одит е поредната задължителна стъпка. Неговата цел е да се види как функционира системата и дали отговаря на изискванията на стандарта, приет за модел. Лицата, които ще извършват вътрешния одит, не са случайни. Специален международен стандарт поставя изисквания към тях. Те трябва да са обучени от специализирани организации и да бъдат независими от този, който има пряка отговорност за одитираната дейност. Например, ако вътрешният одитор работи в отдел за контрол на качеството на продукта, той трябва да одитира не продукта, а ръководството например или обучението, или закупуването и т.н. Вътрешните одитори може да бъдат хора от самото предприятие, но може да бъдат наети и от външни организации. Външните специалисти обаче извършват одит от името на фирмата, която ги е наела.
Подвеждате всички клиенти и потребители, като използвате значението на думата "СЕРТИФИКАТ" не по предназначение, защото вашата дейност е проучване в мрежата по ключови думи / мета-тагове/, ако това според вас е стандарт, то аз съм марсианец.
Защо не направихте списък /каталог/ на фирмите с негативни мнения, отзиви и коментари в Интернет, така щяхте да сте по-полезни, да ама няма да имате приходи от това!?
Комисията за защита на потребителите (КЗП) забрани на фирма "Изследователски център на клиентските мнения" да издава на търговци сертификати за коректност по неясни и субективни критерии. Регулаторният орган излезе с решение, че дружеството осъществява дейността си в противоречие с изискването за добросъвестност и професионална компетентност, в резултат на което заблуждава крайните потребители и може да увреди икономическите им интереси. Според въпросната фирма, преди сертифицирането, се извършва предварителна оценка на търговците по специална методика за проверка на клиентските мнения и изследване за безупречна репутация в интернет въз основа на споделените негативни коментари. КЗП смята, обаче, че критериите при прилагания метод за проучване на търговците са субективни. Всеки човек има различен изказ и може да изрази отрицателно мнение с негативни думи, с ирония, със сложна терминология, а не непременно с думи и изрази с негативно значение.
Друг важен аспект на казуса е, че с издаването на сертификата фирмата гарантира единствено, че ползващият го търговец е коректен (макар и съгласно неясните критерии) към датата на предоставянето на удостоверението и година преди нея. Ако впоследствие се появят негативни коментари за него, той ще отпадне от „системата за коректни търговци” на фирмата, но може да продължи да ползва стикерите и съответно те да влияят върху поведението на потребителите, тъй като не подлежат на изземване или на последващ контрол.
Обстоятелството, че сертификатът се заплаща, също поставя под съмнение обективността във връзка с неговото издаване, тъй като от броя закупени „свидетелства за коректност” зависят приходите на дружеството.
цитирайДруг важен аспект на казуса е, че с издаването на сертификата фирмата гарантира единствено, че ползващият го търговец е коректен (макар и съгласно неясните критерии) към датата на предоставянето на удостоверението и година преди нея. Ако впоследствие се появят негативни коментари за него, той ще отпадне от „системата за коректни търговци” на фирмата, но може да продължи да ползва стикерите и съответно те да влияят върху поведението на потребителите, тъй като не подлежат на изземване или на последващ контрол.
Обстоятелството, че сертификатът се заплаща, също поставя под съмнение обективността във връзка с неговото издаване, тъй като от броя закупени „свидетелства за коректност” зависят приходите на дружеството.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. Imperia Online
2. Кристален блясък от термокристали
3. Истината за фирмата на pvc- профили
4. Money Online
5. По нещо полезно за вашия успешен бизнес- онлайн
6. Истината за Алупласт
7. Уеб- Магазин
8. ФОРУМ
9. Най-голямата Международна /Портфолио/ регистрация на домейн
10. Филми, игри и музика - онлайн!
11. Wolf Traffic
12. EasyHits4U.com
2. Кристален блясък от термокристали
3. Истината за фирмата на pvc- профили
4. Money Online
5. По нещо полезно за вашия успешен бизнес- онлайн
6. Истината за Алупласт
7. Уеб- Магазин
8. ФОРУМ
9. Най-голямата Международна /Портфолио/ регистрация на домейн
10. Филми, игри и музика - онлайн!
11. Wolf Traffic
12. EasyHits4U.com