Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2015 02:20 - Молитва при големи страдания и мъки
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 1488 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Праведен, дълготърпелив и многомилостив Боже!

Ти ми изпрати страдания от любов,

защото Ти, Господи, наказваш когото обичаш и към когото благоволиш.

Ти нараняваш и превързваш раните, умъртвяваш и съживяваш,

унизяваш и издигаш, свяляш в ада и изваждаш от там,

наказваш Своите, но на смърт не ги предаваш!

 

Ти, Отче Небесни, постави пред мене за пример на търпение Твоя възлюбен Син

и ми заповяда да вървя по Неговите стъпки.

Подкрепи ме да Го последвам и по скръбния път да влеза в Небесното царство!

Не допускай изкушенията да изтръгнат Твоето слово из сърцето ми,

да отслабят вярата ми, да задушат молитвата ми,

да възбудят нетърпеливост и тревога в Тебе.

Не възлагай върху ми твърде жестоки страдания.

Спомни си, че аз съм прах и пепел.

Подкрепи отслабналите ми ръце

и утвърди подгъващите ми се колена, за да не се поклатя!

А понеже Твоята воля е: аз тук да страдам и да бъда в скърби,

дарувай ми търпение и ме укрепи да победя всяко зло.

 

Обърни моята скръб в радост,

страданията ми в чест и унижението ми в слава,

защото Ти единствен си подкрепа и сила за уморените,

якост за слабите, сянка в горещините и убежище в бури,

и на Тебе слава въздаваме во веки.

Амин!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4653048
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930