Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2013 15:10 - Бойко Борисов се оттегля от политиката
Автор: alumen67 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8926 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 27.04.2013 15:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Рано тази сутрин бившият премиер Бойко Борисов разпространи съобщение до медиите в което заявява, че се оттегля от политиката и излиза на улицата.
image

Повод за решението му са  разпространените през вчерашния ден скандални записи на негов разговор със подалият вече оставка Николай Кокинов и бившият земеделски министър Мирослав Найденов.
Ето целия текст:

” Искам от вашата трибуна да уведомя всички български граждани, че отвратен от поредните опити на мафията да се саморазправи с мен и с хората, с които четири и повече години се борим да направим от България правова държава, взех решение да се оттегля от политиката и от партия ГЕРБ. Това ми решение е еднолично и го вземам в пълно съзнание, без да ми е оказан какъвто и да било натиск. Апелирам и към всички членове на партия ГЕРБ, включително и Цветанов, да прекратят съществуването на ГЕРБ и да се откажат от каквито и да било по-нататъшни опити за участие в политическият живот на страната в тази му уродлива форма, като ги приканвам да се присъединят към мен.
image

Защото моето оттегляне от политиката не означава, че се оттеглям някъде на безопасно място, откъдето да наблюдавам безучастно гибелта на България. Аз се отказвам от политиката и излизам на улицата, там където трябваше да отида още преди четири години. Отивам при протестиращият народ и, ако той ме припознае като свой водач, като лидер и лице на протеста, аз съм готов да застана начело и да поведа справедливия гняв на тълпата, срещу мафиотските структури впили се в държавата.

                image

Повече от четири години, аз се опитвах да се справя с мафията по демократичен начин, с демократични инструменти, използвайки властта, която ми бе дадена от народа и законите на Република България. Вчера осъзнах, колко наивен съм бил през цялото това време. Не е възможно чрез закона да пребориш мафията срастнала  се с държавата и използваща демокрацията като наметало, защото мафията е закона. В България демокрация не съществува, няма закони, нито правила, нито власти, нито институции, нищо. В България има само мафия узурпирала всичко, от Президентската институция, през Съдебната власт и Парламента, до специалните служби, държавните агенции и последното полицейско управление. Да се бориш с този октопод с мирни средства, по цивилизован и демократичен начин е невъзможно, именно защото той си е присвоил демократичните ценности и всеки път, когато го атакуваш реве, че потъпкваме демокрацията.

                image

Българи, протестите трябва да продължат и не само да продължат, но да ескалират, и ако се наложи да прераснат във въоръжена борба. Тези 23 години преход се оказаха лъжовни, изгубени и пагубни за нас като народ. Търпението ни, ни изигра лоша шега. Вярата ни бе употребена. Доверието – излъгано. Ние – предадени. Дошло е време за българската пролет. Аз вече не вярвам на политиците, на управляващите, на всеки който се тупа в гърдите, че представлява властта. Всички те, в името на собственото си живуркане са способни да ти забият нож в гърба и не се колебаят да го правят. Всички, които днес ви обещават, че утре ще направят живота ви по-лек, ви лъжат. Те не се интересуват нито от вашите сметки, нито от вашите заплати, нито от вашите болежки, нито от вашите мечти, те се интересуват само от себе си. Те ви обещават всичко, с ясната цел да ги изберете и да заграбят всичко.

Аз, Бойко Методиев Борисов, се заклевам в децата на Цветанов, че съм готов на думи и на дело, да положа всички усилия, цялото време с което разполагам и живота си, в борбата с мафията обсебила България. Аз съм на улицата и ви чакам. Свобода или Смърт. МА-ФИ-Я! МА-ФИ-Я! МА-ФИ-Я! УУУУУУУУУУУУУУУУУУ!

image  image
Всичко написано на тази страница е художествена измислица и не отговаря на действителността.
Съвпадението с реални събития, свързани с действително съществуващи субекти и обекти, е случайно и неволно.
image

Info
neverojatno.wordpress.com/2013/04/27/borisov-2/








Гласувай:
11


Вълнообразно


1. diadomik - Абе защо няма коментари!
28.04.2013 14:21
Защото творението е гениално и никакви генитални коментатори не смеят да му посегнат!
цитирай
2. aip55 - Защото творението е гениално и н...
01.05.2013 18:50
diadomik написа:
Защото творението е гениално и никакви генитални коментатори не смеят да му посегнат!

А Вие какво очаквате, да се подлъжем и да гласуваме за ГРОБ? Не този път крадеца се опитва да лъже крадеца. Няма да ти стане номера ГРОБ......
цитирай
3. apostapostoloff - И аз ще се включа в борбата, ама
02.05.2013 15:30
някой да ми даде поне една карабина. И сухоежбина за една седмица.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alumen67
Категория: Новини
Прочетен: 952933
Постинги: 121
Коментари: 386
Гласове: 228
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930