Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
06.07.2014 23:00 -
Ionic White™ - измамна реклама в Интернет
Що е реклама?
Рекламата е един вид информация, а информацията трябва да е вярна, пълна, точна и ясна, т.е. да не въвежда потребителя в заблуждение. Законът за защита на потребителите и за правилата за търговия забранява заблуждаващата и непочтена реклама.
В гл. ІV, чл. 29 от Закона за защита на потребителите и за правилата за търговия се дава следното определение за реклама: “Реклама е всяко направено съобщение във връзка с търговия, занаят или професия с цел да се стимулира реализация на стоки или услуги”.
Рекламният пазар в интернет мрежата е залят с всевъзможни реклами на хранителни добавки от всякакъв произход и състав, на които се придават лечебни свойства. Освен това повечето хранителни добавки се продават предимно в аптеките и дрогериите, което допълнително респектира потребителя относно лечебните му качества. Недопустимо е на продукт, който не е разрешен като лекарствен да се придават лечебни качества.
Той може да помага, но не лекува.
Същото се наблюдава и с Ionic White™! Поредици от суперлативи, но дали това е вярно, дали рекламата за този продукт е 100% ИСТИНА!?
Кога една реклама може да се счита за заблуждаваща
и да нарушава икономическите интереси на потребителите?
Рекламата е един вид информация, а информацията трябва да е вярна, пълна, точна и ясна, т.е. да не въвежда потребителя в заблуждение. Законът за защита на потребителите и за правилата за търговия забранява заблуждаващата и непочтена реклама.
В гл. ІV, чл. 29 от Закона за защита на потребителите и за правилата за търговия се дава следното определение за реклама: “Реклама е всяко направено съобщение във връзка с търговия, занаят или професия с цел да се стимулира реализация на стоки или услуги”.
Рекламният пазар в интернет мрежата е залят с всевъзможни реклами на хранителни добавки от всякакъв произход и състав, на които се придават лечебни свойства. Освен това повечето хранителни добавки се продават предимно в аптеките и дрогериите, което допълнително респектира потребителя относно лечебните му качества. Недопустимо е на продукт, който не е разрешен като лекарствен да се придават лечебни качества.
Той може да помага, но не лекува.
Същото се наблюдава и с Ionic White™! Поредици от суперлативи, но дали това е вярно, дали рекламата за този продукт е 100% ИСТИНА!?
Кога една реклама може да се счита за заблуждаваща
и да нарушава икономическите интереси на потребителите?
Когато съдържа:
- елементи на преувеличаване
- трудно доказуеми факти или полуистини
- фалшиви обещания
- скрити противоречия и трикове при рекламните оформления
- непълно описание
- фалшиви авторитети
Някои и след като им поникнат зъби мъдреци си остават глупаци...
Тагове:
Вълнообразно
Опит за повторение на 1989 година! комен...
Кооперация "Сакар Органик" фин...
Контрапротестират одъртелите Павлик Моро...
Кооперация "Сакар Органик" фин...
Контрапротестират одъртелите Павлик Моро...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол
1. Imperia Online
2. Кристален блясък от термокристали
3. Истината за фирмата на pvc- профили
4. Money Online
5. По нещо полезно за вашия успешен бизнес- онлайн
6. Истината за Алупласт
7. Уеб- Магазин
8. ФОРУМ
9. Най-голямата Международна /Портфолио/ регистрация на домейн
10. Филми, игри и музика - онлайн!
11. Wolf Traffic
12. EasyHits4U.com
2. Кристален блясък от термокристали
3. Истината за фирмата на pvc- профили
4. Money Online
5. По нещо полезно за вашия успешен бизнес- онлайн
6. Истината за Алупласт
7. Уеб- Магазин
8. ФОРУМ
9. Най-голямата Международна /Портфолио/ регистрация на домейн
10. Филми, игри и музика - онлайн!
11. Wolf Traffic
12. EasyHits4U.com